logo-comunei-costinesti

Registrul pentru evidența Dispozițiilor Autorității Executive

Registrul pentru evidența Dispozițiilor Autorității Executive



NR. DATA DENUMIRE
1 03.01.2025 ACORDAREA UNUI STIMULENT FINANCIAR PENTRU NOU NASCUTUL
2 03.01.2025 Acordarea unui stimulant financiar pentru nou nascutul
3 03.01.2025 Acordarea unui stimulant financiar pentru nou nascutul
4 03.01.2025 Acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare domnului pentru defunctul Ionita Ion
5 03.01.2025 Acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei a, pentru defuncta Dima Elena
6 03.01.2025 Acoperirea definitive a deficitului sectiunii dezvoltare inregistrat in anul 2024 din excedentul bugetului local al anilor precedenti
7 03.01.2025 Folosirea de catre Primaria Costinesti a excedentului bugetar, a anilor anteriori pentru aciperirea golului numerar de casa
8 03.01.2025 Aprobarea si atribuirea plajei de numerotare a chitantelor pentru creantele bugetare locale eliberate in sistem electronic, contribuabililor, persoane fizice si juridice pentru anul 2025
9 03.01.2025 Delegarea de atributii aferente functiei publice vacante de secretar general al comunei Costinesti, dnei Rimbu Liliana consilier clasa I grad professional superior, gradatia 5, in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei
10 03.01.2025 Stabilirea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau lichizi si a suplimentului pentru energie, acordat doamnei, cu domiciliul in Str. Radarului , nr. Schitu
11 08.01.2025 Stabilirea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau lichizi si a suplimentului pentru energie, acordat doamnei, cu domiciliul in Str. Paltinilor , nr., Schitu
12 08.01.2025 Desemnarea persoanei responsabile cu privire la organizarea si publicarea Monitorului Oficial Local al UAT Costinesti
13 08.01.2025 Constituirea comisiei de evaluare si a expertului cooptat a ofertelor privind atribuirea contractului de achizitie publica ce are ca obiect atribuirea contractului de executie lucrari aferente obiectivului de investitii -Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in comuna Costinesti, jud.Constanta
14 09.01.2025 Imputernicirea persoanelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului desemnat sa efectueze verificari, sa intocmeasca fisa de evaluare si nota de constatare pentru imobilele cladiri/terenuri_neingrijite, situate in intravilanul comunei Costinesti
15 09.01.2025 Incetarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia 0 pentru doamna
16 09.01.2025 DELEGAREA ATRIBUTIILOR DE OPERARE IN Sistemul informatic integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civila
17 09.01.2025 Convocarea Consiliului Local al Comunei Costinesti in sedinta extraordinara, de indata, pentru data de 10.01.2025
18 10.01.2025 Cu privire la exercitarea cu caracter temporar a functiei publice de conducere vacante de secretar general al comunei Costinesti, de catre dna. Rîmbu Liliana consilier clasa I grad profesional superior, gradatia 5, in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei
19 14.01.2025 Privind constituirea comisiei pentru emiterea procesului verbal de acceptanta a serviciilor de inregistrare sistematica pe sectoarele cadastrale 3 si 4
20 14.01.2025 Privind incetarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia zero pentru doamna IORDACHE MARIA
21 15.01.2025 privind stabilirea salariilor de baza pentru asistentii personali din cadrul Primariei Costinesti incepand cu luna ianuarie 2025
22 16.01.2025 Privind încetarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația zero pentru doamna
23 16.01.2025 Privind stabilirea indemnizației pentru persoanele cu handicap grav, din cadrul Primaria Costinesti începând cu luna ianuarie 2025
24 16.01.2025 Privind acodarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare domnului …..pentru defuncta Iordache Maria
25 27.01.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, representand ajutor de inmormantare domnului pentru defunctul Dragan Aureliu
26 29.01.2025 Privind constituirea comisiei speciale de inventariere a bunurilor care apartin domeniului public si privat al UAT Costinesti, jud Constanta
27 29.01.2025 Privind constituirea comisiei de evaluare si a expertului cooptat a ofertelor privind atribuirea contractului de achizitie publica ce are ca obiect “Delegarea gestiunii, prin achizitie publica de servicii, a activitatilor de sortare, compostare, tartare mecano-biologica si eliminare prin depozitare a deseurilor municipal din UAT Comuna Costinesti, judetul Constanta”
28 03.02.2025 Privind încetarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația zero pentru doamna
29 10.02.2025 Privind constituirea Comisiei de examen și a Comisiei de soluționare a contestațiilor pentru concursul organizat prin recrutare a funcției publice de conducere vacante de secretar general al comunei Costinești, jud.Constanța
30 10.02.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședință extraordinară, de îndată, pentru data de 12.02.2025
31 10.02.2025 Privind Încetarea dreptului de acces al dnei în aplicația Registrului Electoral la nivelul UAT Costinești
32 12.02.2025 Privind acordarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația 0 pentru doamna
33 12.02.2025 Cu privire la acordarea indemnizației de insoțitor pentru persoana adultă cu handicap grav , pe perioada concediului de odihnă a asistentului său personal
34 12.02.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentând ajutor de înmormâmtare doamnei pentru defuncta Marinescu Niculina
35 12.02.2025 Privind acordarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare doamnei pentru defunctul Oprea Grigore
36 13.02.2025 privind instituirea curatelei și numirea unui curator special pentru minorii
37 21.02.2025 PRIVIND Convocarea Consiliului Local al Comunei Costinesti in sedinta ordinara, pentru data de 27.02.2025
38 24.02.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei , pentru defunctul Toader Nicolae
39 24.02.2025 Privind angajarea doamnei cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, in functia de asistent personal al doamnei , incadrata in grad de handicap grav
40 28.02.2025 Privind constituirea comisiei de receptie implementare produse/servicii pentru investitia “SISTEM INFORMATIC INTEGRAT” – in cadrul proiectului “DIGITALIZAREA SERVICIILOR COMUNEI Costinesti”- conforma contractului de finantare PNRR/2022/C10-11.2-1128, nr.1170/05.01.2023
41 04.03.2025 Privind desemnarea dlui Calin Petrica ca persoana responsabila cu urmarirea derularii contractului de finantare nr. 10860/31.12.2024
42 04.03.2025 Privind constatarea incetarii de drept a raportului de serviciu al dnei Ilie Elena din cadrul Compartimentului Stare Civila ca urmare a indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare
43 04.03.2025 Cu privire la acordarea indemnizatiei de insotitor pentru minorul , copil cu handicap grav, asistentului sau personal pe perioada concediului de odihna a asistentului personal
44 06.03.2025 Cu privire la acordarea indemnizatiei de insotitor pentru persoana adulta cu handicap grav pe perioada concediului de odihna a asistentului sau personal,
45 06.03.2025 Privind aprobarea Procedurii de decontare a achizitiei de dispozitive de corectie speciale, (ochelari de vedere) pentru personalul contractual si functionarii publici din cadrul Primariei Comunei Costinesti, in conformitate cu normele de securitate si sanatate in munca
46 06.03.2025 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral la alegerile pentru Presedintele Romaniei organizate in anul 2025
47 07.03.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei, pentru defuncta Mosor Maria
48 11.03.2025 Privind acordarea unui stimulent financiar domnului, pentru nou nascutul
49 19.03.2025 Cu privire la interzicerea comercializării sau consumului de băuturi alcoolice pe o distanță de 500 de metri în jurul secțiilor de votare din comuna Costinești, jud.Constanța cu ocazia desfățurării alegerilor pentru Președintele României din anul 2025
50 19.03.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședință extraordinară, de îndată, pentru data de 20.03.2025
51 22.03.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședință ordinară pentru data de 27.03.2025
52 24.03.2025 Privind Constituirea Comisiei de coordonare a acțiunilor de desființare, pe cale administrativă, a imobilelor edificate ilegal pe terenurile aparținând domeniului public și privat al comunei Costinești, jud.Constanța
53 24.03.2025 Privind constituirea comisiei de recepție calitativă/administrativă și montaj/punere în funcțiune mobilier conform contract de furnizare nr.914/27.01.2025 pentru implementarea proiectului “DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ MIHAI EMINESCU, COSTINEȘTI”, COD F-PNRR- Dotări-2023-4479, nr. contract 1244DOT/2023
54 24.03.2025 Privind desemnarea persoanelor autorizate să opereze în Registrul Electoral al U.A.T. Costinești, jud.Constanța
55 01.04.2025 Privind delimitarea, numerotarea și stabilirea sediilor sectiilor de votare în com.Costinești, jud.Constanța, la alegerile pentru presedintele României din anul 2025
56 02.04.2025 Privind punerea în executare a Deciziei Civile nr.580/06.07.2023 pronunțată de Curtea de Apel Constanța în Dosarul Civil nr 8491/118/2016 prin care s-a dispus Anularea Autorizației de construire nr.89/29.07.2016. privin obiectivul – EXECUTAREA LUCRARILOR DE CONSTRUIRE pentru modernixare și Extindere Imobil Parter cu P+1E+M, în favoarea domnului Scânteie Vasile și soamnei Scânteie Gabriela Angelica, stuat pe str.Feroviarilor, nr.28 Com.Costinești. jud.Constanța
57 03.04.2025 Privind desfășurarea activității funcționarului public Negoi Fănica din cadrul Compartimentului Colectare Impozite și Taxe ca urmare a redenumirii compartimentului
58 03.04.2025 Privind desfășurarea activității funcționarului public Dl Popoiu Bogdan Petruț din cadrul compartimentului Protecția Mediului ca urmare a redenumirii compartimentului
59 03.04.2025 Privind desfășurarea activității funcționarului public Dl. Golgojan Nicolae din cadrul Compartimentului Colectare Impozite și Taxe ca urmare a redenumirii compartimentului
60 03.04.2025 Privind desfățurarea activității funcționarului public Dl. Călin Petrică din cadrul Compartimentului Fond Funciar, Registru Agricol ca urmare a redenumirii compartimentului
61 03.04.2025 Privind modificarea postului funcționarului public dra Stanciu Maria Elena din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Contracte și Proceduri Achiziții Publice ca urmare a adoptării HCL nr.223/27.003.2025 privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Costinești
62 03.04.2025 Privind numirea domnului Oltu Adrian în funcția contractuală de consilier personal al Primarului comunei Costinești, județul Constanța, pe durata determinatp, începând cu data de 07.04.2025, pe perioada mandatului primarului în funcție
63 03.04.2025 Cu privire la acordarea indemnizației de însoțitor pentru minora , copil cu handicap grav, asistentului său personal pe perioada concediului de odihnă a asistentului personal
64 04.04.2025 Privind constituirea comisiei de negociere directă desemnată pentru vânzarea unor terenuri din domeniul privat al comunei Costinești, jud.Constanța
65 09.04.2025 Privind modificarea raportului de serviciu al doamnei Cioară Mariana Andreea prin transfer la cerere pe funcția publică de execuție vacantă de consilier clasa I grad profesional principal gradația 2 în cadrul Compartimentului Stare Civilă din aparatul de specialitate al primarului comunei Costinești
66 09.04.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședința extraordinară, de îndată, pentru data de 11.04.2025
67 09.04.2025 Privind constituirea Comisiei interne pentru analizarea notificărilor depuse în baza Legii nr.10/2001, republicată, privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 Martie 1945-22 decembrie 1989
68 09.04.2025 Privind acordarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare domnului , pentru defunctul Găbăroi Gheorghiță Florian
69 09.04.2025 Privind încetarea raportului de serviciu cu acordul părților al domnului Jimbu Radu, funcționar public de execuție-inspector superior în cadrul compartimentului Urbanism, Disciplina în Construcții
70 16.04.2025 Privind încetarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația zero pentru doamna
71 16.04.2025 Privind demolarea unei construcții provizorii, tip extindere spațiu comercial, situată pe terenul aparținând domeniului public/privat al U.A.T Costinești, realizată fără autorizație de construire, de către societatea MARKETPLACE COSTINEȘTI S.R.L.
72 23.04.2025 Privind delegarea atribuțiilor de operare în Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă
73 24.04.2025 Privind acordarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare doamnei pentru defuncta Dumitru Tanța
74 25.04.2025 Privind acordarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia 0 pentru doamna
75 29.04.2025 Privind constituirea comisiei de recep’ie implementare produse/servicii pentru Modul Avansis-Locuințe, chirii ANL în cadrul proiectului “Digitalizarea serviciilor comunei Costinești- conform contractului de finanțare PNRR/2022/C10-11.2-1128,nr.1170/05.01.2023
76 29.04.2025 Privind constituirea comisiei de receptie calitativa/cantitativa și montaj/punere în funcțiune materiale didactice conform contract de furnizare nr.3235/05.03.2025 pentru implementarea proiectului “DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ MIHAI EMINESCU, COSTINEȘTI”, COD F-PNRR-Dotări-202304479, nr. Contract 1244DT/2023
77 08.05.2025 Privind demolarea unei construcții provizorii, tip extindere spațiu comercial, situată pe terenul aparținând domeniului public/privat al U.A.T. Costinești, realizată fără autorizație de construire, de către domnul
78 08.05.2025 Privind acordarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare domnului , pentru defuncta Gherase Constantina
79 08.05.2025 Privind încetarea contractului individual de muncă al d-nei, asistent personal al persoanei cu handicap grav, urmare a decesului persoanei cu handicap
80 08.05.2025 Privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor pentru atribuirea contractului de lucrari, furnizare si amplasare de statii de reincarcare vehicule electrice finantate prin PNRR.- in cadrul proiectului “Digitalizarea serviciilor comunei Costinesti-conform contractului de finantare PNRR/2022/C10-11.2-1128, nr.1170/05.01.2023
81 13.05.2025 Privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect “Serviciul public de salvare acvatica-salvamar si posrturi de prim ajutor pe plajele din Comuna Costinesti, judet Constanta in anul 2025”
82 15.05.2025 Privind acceptarea donatiei din partea SC GLB COSTINESTI SRL, reprezentata legal prin dl. , în baza contractului de sponsorizare nr. 6982/15.05.2025
83 15.05.2025 Privind modificarea dispozitiei nr.54/24.03.2025 a persoanelor autorizate sa opereze in Registrul Electoral al U.A.T Costinesti, Judetul Constanta
84 15.05.2025 Cu privire la acordarea gradatiei 3 corespunzatoare tranșei de vechime în muncă dnei, încadrată în funcția publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, drag profesional principal la Compartimentul Resurse umane, Contracte si Proceduri Achiziții Publice din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului
85 15.05.2025 Cu privire la acordarea gradatiei 3 corespunzatoare transei de vechime in munca dnei, încadrată în funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional la Compartimentul Stare Civilă din cadrul aparatului de specialitate al primarului
86 15.05.2025 Privind convocarea Consiliului Local al comunei Costinesti in sedinta ordinara pentru data de 23.05.2025
87 20.05.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentând ajutor de inmormantare doamnei, pentru defunctul Ciortan Mircea
88 20.05.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei ,pentru defuncta Radu Dafina
89 23.05.2025 Privind incetarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia zero pentru defunctul Dragomir Vasile
90 27.05.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormântare domnului, pentru defuncta Micu lina
91 30.05.2025 Privind aprobarea procedurii de acordare a procentului de majorare salariala pentru persoanele prevazute la art.16 alin.(1) si (2) din Legea cadru nr 153/2017,pe perioada implementarii proiectelor finantate din fonduri europene nerasmbursabile si/sau prin Mecanismul de redresare si rezilienta din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Costinesti
92 30.05.2025 Privind stabilirea cuantumului indemnizatiei domnului Jeanu Dumitru, primarul comunei Costinesti, judetul Constanta, incepand cu data de 01.06.2025
93 30.05.2025 Privind stabilirea cuantumului indemnizatiei domnului Călin Mugurel Radu, viceprimarul comunei Costinesti, judetul Constanta, incepand cu data de 01.06.2025
94 30.05.2025 Privind constituirea echipei de implementare a proiectului pentru realizarea obiectivului de investitii Reabilitare si Modernizare drumuri de interes local in comuna Costinesti, jud.Constanta finantat prin Programul National de Investitii Anghel Saligny
95 02.06.2025 Privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor pentru atribuirea Contractului de Lucrari de reparatii drumuri de interes local in Comuna Costinesti, jud.Constanta
96 02.06.2025 Privind mentinerea in functia publica de executie ca urmare a solicitarii formulate inainte de data indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare a domnului Calin Petrica
97 04.06.2025 Privind Convocare Consiliului Local al Comunei Costinesti,jud.Constanta, în ședință extraordinară, de îndată, pentru data de 05.06.2025
98 05.06.2025 Privind mentinerea in functia de Director a domnului Tanase Paul in cadrul Administratiei Serviciilor Publice-Costinesti, institutie cu personalitate juridica aflata in subordinea Consiliului Local Costinesti
99 05.06.2025 privind incetarea raportului de serviciu cu acordul partilor al domnului Rosioru Florin Nicolae functionar public de executie-politist local seperior in cadrul Compartimetului Politie Locala
100 10.06.2025 Privind acordarea unui stimulent financiar domnului-, pentru nou nascutul
101 12.06.2025 Privind acordarea de premii sportivilor de performanta din comuna Costinesti pentru rezultatele deosebite obtinute la Competitiile Sportive Sportiva Nationale de KARATE KYOKUSHIN desfasurat la ARAD in perioada 17.05.2025
102 12.06.2025 Privind desemnarea persoanei responsabile pentru implementarea prevederilor Legii nr.52/2003 si pentru relatia cu societatea
103 12.06.2025 Privind desemnarea persoanei responsabile cu atributii in domeniul aplicarii Legii nr 361/2022 privind protectia avertizorilor in interes public
104 12.06.2025 pentru constiruirea Comisiei de Monitorizare la nivelul UAT Costinesti, in vederea implementarii prevederilor OSGG 600/2018 privind aprobarea Codului controlului managerial intern al entitatilor publice
105 13.06.2025 Privind incetarea raportului de serviciu cu acordul partilor al domnului Popoiu Bogdan Petrut, functionar public de executie-inspector clasa I grad profesional principal in cadrul Compartimentului Protectiei Mediului
106 13.06.2025 Privind angajarea domnului cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, in functia de asistent personal al domnului , incadrat in grad de handicap grav
107 19.06.2025 Privind constituirea comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunarilor publice de pe raza U.A.T. Costinesti
108 24.06.2025 Privind modificarea si completarea art.3 la Dispozitia nr 108/23.02.2023 privind adoptarea Declaratiei de aderare la valorile fundamentale, principiile, obiectivele si mecanismul de monitorizare a Strategiei Nationale Anticoruptie 2021-2025 si aprobarea Planului de integritate la nivelul primariei comunei Costinesti, jud.Constanta
109 24.06.2025 Privind constituirea Comisiei de receptie calitativa/cantitativa a lucrarilor de reparatie drumuri de interes local in Comuna Costinesti,jud.Constanta, realizate in baza Contractului de executie lucrari nr 8486/06.06.2025
110 26.06.2025 Pentru modificarea si completarea art.2 la Dispozitia nr.85/15.05.2025 cu privire la acordarea gradatiei 3 corespunzatoare transei de vechime in munca dnei Cioara Mariana- Andreea, incadrata in functia publica de executie de consilier, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Stare Civila din cadrul aparatului propriu de3 specialitate al primarului
111 26.06.2025 Pentru modificarea si completarea art.2 la Dispozitia nr.84/15.05.2025 cu privire la acordarea gradatiei 3 corespunzatoare transei de vechime in munca dnei Stanciu Maria Elena. Incadrata in functia publica de executie de consilier achizitii publice, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Resurse Umane Contract si Proceduri Achizitii Publice din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului
112 27.06.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc,reprezentand ajutor de inmormantarea doamnei ,pentru defunctul Caraman Pavel
113 30.06.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinesti in sedinta extraordinara, de indata pentru data de 01.07.2025
114 01.07.2025 Privind rectificarea actului de casatorie nr.24 din data de 04 dec 2010,inregistrat la Primaria Comunei Costinesti, judetul Constanta, privind pe
115 02.07.2025 Privind constituirea comisiei de circulatie la nivelul U.A.T Costinesti, jud.Constanta
116 02.07.2025 Privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor pentru atribuirea Contractului de Lucrari de reparatii drumuri de interes local (str.Unirii si parcare Aleea Scolii) in Comuna Costinesti, jud.Constanta
117 03.07.2025 Privind constituirea Comisiei de receptie calitativa/cantitativa a lucrarilor de reparatie trotuar str.Schitului in Comuna Costinesti, judet Constanta, realizate in baza Contractului de executie lucrari nr 8841/13.06.2025
118 03.07.2025 Privind acordarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia 0 pentru doamna
119 04.07.2025 Privind modificarea si completarea fisei postului doamnei Cioara Mariana Andreea incadrata pe functia publica de executie de consilier clasa I grad profesional principal, gradatia 2 in cadrul Compartimentului Stare Civila din aparatul de specialitate al primarului comunei Costinesti
120 04.07.2025 Privind modificarea si completarea fisei postului doamnei Hristu Marlen incadrata pe functia publica de executie de politist local clasa III grad profesional superior, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Politie Locala din aparatul de specialitate al primarului comunei Costinesti
121 07.07.2025 Privind rectificarea actului de deces nr 26 din data de 07 mai 2025, inregistrat la Primaria comunei Costinesti, judet Constanta, privind defuncta Gobeaja Maria
122 07.07.2025 Privind rectificarea actului de deces nr 20. Sin data de 18 aprilie 2025, inregistrat la Primaria comunei Costinesti, judetul Constanta, privind pe defunctul Ciortan Mircea
123 07.07.2025 Privind acordarea unui stimulent financiar domnului pentru nou nascutul Ioan
124 07.07.2025 Privind constituirea comisiei de control pentru verificarea autorizatiilor de functionare emise persoanelor fizice si juridice la nivelul comunei Costinesti, jud Constanta
125 08.07.2025 Privind acordarea unui stimulent financiar doamnei pentru nou nascutul, or
126 11.07.2025 Privind rectificarea actului de deces nr 36 din data de 30 iunie 2025, inregistrat la Primaria comunei Costinesti, judet Constanta, privind pe defunctul Lecu Constantin
127 11.07.2025 Privind acordarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net l asistentului personal gradatia 0 pentru doamna
128 15.07.2025 Privind constituirea Comisiei de recptie calitativa/cantitativa a lucrarilor de trasare marcaje rutiere longitudinale, realizate in baza Contractului de executie lucrari nr.10198/07.03.2025
129 17.07.2025 Provind acoradrea unui stimulent financiar doamnei , pentru nou nascutul Maria
130 17.07.2025 Privind constituirea comisiei de receptie calitativa/cantitativa a lucrarilor de reparatie realizate in baza Contractului de executie lucrari nr 10539/07.07.2025
NR. DATA DENUMIRE

Contact