logo-comunei-costinesti

Registrul pentru evidența Dispozițiilor Autorității Executive

Registrul pentru evidența Dispozițiilor Autorității Executive



NR. DATA DENUMIRE
1 03.01.2025 ACORDAREA UNUI STIMULENT FINANCIAR PENTRU NOU NASCUTUL
2 03.01.2025 Acordarea unui stimulant financiar pentru nou nascutul
3 03.01.2025 Acordarea unui stimulant financiar pentru nou nascutul
4 03.01.2025 Acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare domnului pentru defunctul Ionita Ion
5 03.01.2025 Acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei a, pentru defuncta Dima Elena
6 03.01.2025 Acoperirea definitive a deficitului sectiunii dezvoltare inregistrat in anul 2024 din excedentul bugetului local al anilor precedenti
7 03.01.2025 Folosirea de catre Primaria Costinesti a excedentului bugetar, a anilor anteriori pentru aciperirea golului numerar de casa
8 03.01.2025 Aprobarea si atribuirea plajei de numerotare a chitantelor pentru creantele bugetare locale eliberate in sistem electronic, contribuabililor, persoane fizice si juridice pentru anul 2025
9 03.01.2025 Delegarea de atributii aferente functiei publice vacante de secretar general al comunei Costinesti, dnei Rimbu Liliana consilier clasa I grad professional superior, gradatia 5, in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei
10 03.01.2025 Stabilirea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau lichizi si a suplimentului pentru energie, acordat doamnei, cu domiciliul in Str. Radarului , nr. Schitu
11 08.01.2025 Stabilirea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau lichizi si a suplimentului pentru energie, acordat doamnei, cu domiciliul in Str. Paltinilor , nr., Schitu
12 08.01.2025 Desemnarea persoanei responsabile cu privire la organizarea si publicarea Monitorului Oficial Local al UAT Costinesti
13 08.01.2025 Constituirea comisiei de evaluare si a expertului cooptat a ofertelor privind atribuirea contractului de achizitie publica ce are ca obiect atribuirea contractului de executie lucrari aferente obiectivului de investitii -Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in comuna Costinesti, jud.Constanta
14 09.01.2025 Imputernicirea persoanelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului desemnat sa efectueze verificari, sa intocmeasca fisa de evaluare si nota de constatare pentru imobilele cladiri/terenuri_neingrijite, situate in intravilanul comunei Costinesti
15 09.01.2025 Incetarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia 0 pentru doamna
16 09.01.2025 DELEGAREA ATRIBUTIILOR DE OPERARE IN Sistemul informatic integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civila
17 09.01.2025 Convocarea Consiliului Local al Comunei Costinesti in sedinta extraordinara, de indata, pentru data de 10.01.2025
18 10.01.2025 Cu privire la exercitarea cu caracter temporar a functiei publice de conducere vacante de secretar general al comunei Costinesti, de catre dna. Rîmbu Liliana consilier clasa I grad profesional superior, gradatia 5, in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei
19 14.01.2025 Privind constituirea comisiei pentru emiterea procesului verbal de acceptanta a serviciilor de inregistrare sistematica pe sectoarele cadastrale 3 si 4
20 14.01.2025 Privind incetarea platii indemnizatiei echivalente cu salariul net al asistentului personal gradatia zero pentru doamna IORDACHE MARIA
21 15.01.2025 privind stabilirea salariilor de baza pentru asistentii personali din cadrul Primariei Costinesti incepand cu luna ianuarie 2025
22 16.01.2025 Privind încetarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația zero pentru doamna
23 16.01.2025 Privind stabilirea indemnizației pentru persoanele cu handicap grav, din cadrul Primaria Costinesti începând cu luna ianuarie 2025
24 16.01.2025 Privind acodarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare domnului …..pentru defuncta Iordache Maria
25 27.01.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, representand ajutor de inmormantare domnului pentru defunctul Dragan Aureliu
26 29.01.2025 Privind constituirea comisiei speciale de inventariere a bunurilor care apartin domeniului public si privat al UAT Costinesti, jud Constanta
27 29.01.2025 Privind constituirea comisiei de evaluare si a expertului cooptat a ofertelor privind atribuirea contractului de achizitie publica ce are ca obiect “Delegarea gestiunii, prin achizitie publica de servicii, a activitatilor de sortare, compostare, tartare mecano-biologica si eliminare prin depozitare a deseurilor municipal din UAT Comuna Costinesti, judetul Constanta”
28 03.02.2025 Privind încetarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația zero pentru doamna
29 10.02.2025 Privind constituirea Comisiei de examen și a Comisiei de soluționare a contestațiilor pentru concursul organizat prin recrutare a funcției publice de conducere vacante de secretar general al comunei Costinești, jud.Constanța
30 10.02.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședință extraordinară, de îndată, pentru data de 12.02.2025
31 10.02.2025 Privind Încetarea dreptului de acces al dnei în aplicația Registrului Electoral la nivelul UAT Costinești
32 12.02.2025 Privind acordarea plății indemnizației echivalente cu salariul net al asistentului personal gradația 0 pentru doamna
33 12.02.2025 Cu privire la acordarea indemnizației de insoțitor pentru persoana adultă cu handicap grav , pe perioada concediului de odihnă a asistentului său personal
34 12.02.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentând ajutor de înmormâmtare doamnei pentru defuncta Marinescu Niculina
35 12.02.2025 Privind acordarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare doamnei pentru defunctul Oprea Grigore
36 13.02.2025 privind instituirea curatelei și numirea unui curator special pentru minorii
37 21.02.2025 PRIVIND Convocarea Consiliului Local al Comunei Costinesti in sedinta ordinara, pentru data de 27.02.2025
38 24.02.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei , pentru defunctul Toader Nicolae
39 24.02.2025 Privind angajarea doamnei cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, in functia de asistent personal al doamnei , incadrata in grad de handicap grav
40 28.02.2025 Privind constituirea comisiei de receptie implementare produse/servicii pentru investitia “SISTEM INFORMATIC INTEGRAT” – in cadrul proiectului “DIGITALIZAREA SERVICIILOR COMUNEI Costinesti”- conforma contractului de finantare PNRR/2022/C10-11.2-1128, nr.1170/05.01.2023
41 04.03.2025 Privind desemnarea dlui Calin Petrica ca persoana responsabila cu urmarirea derularii contractului de finantare nr. 10860/31.12.2024
42 04.03.2025 Privind constatarea incetarii de drept a raportului de serviciu al dnei Ilie Elena din cadrul Compartimentului Stare Civila ca urmare a indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare
43 04.03.2025 Cu privire la acordarea indemnizatiei de insotitor pentru minorul , copil cu handicap grav, asistentului sau personal pe perioada concediului de odihna a asistentului personal
44 06.03.2025 Cu privire la acordarea indemnizatiei de insotitor pentru persoana adulta cu handicap grav pe perioada concediului de odihna a asistentului sau personal,
45 06.03.2025 Privind aprobarea Procedurii de decontare a achizitiei de dispozitive de corectie speciale, (ochelari de vedere) pentru personalul contractual si functionarii publici din cadrul Primariei Comunei Costinesti, in conformitate cu normele de securitate si sanatate in munca
46 06.03.2025 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral la alegerile pentru Presedintele Romaniei organizate in anul 2025
47 07.03.2025 Privind acordarea unui ajutor banesc, reprezentand ajutor de inmormantare doamnei, pentru defuncta Mosor Maria
48 11.03.2025 Privind acordarea unui stimulent financiar domnului, pentru nou nascutul
49 19.03.2025 Cu privire la interzicerea comercializării sau consumului de băuturi alcoolice pe o distanță de 500 de metri în jurul secțiilor de votare din comuna Costinești, jud.Constanța cu ocazia desfățurării alegerilor pentru Președintele României din anul 2025
50 19.03.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședință extraordinară, de îndată, pentru data de 20.03.2025
51 22.03.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședință ordinară pentru data de 27.03.2025
52 24.03.2025 Privind Constituirea Comisiei de coordonare a acțiunilor de desființare, pe cale administrativă, a imobilelor edificate ilegal pe terenurile aparținând domeniului public și privat al comunei Costinești, jud.Constanța
53 24.03.2025 Privind constituirea comisiei de recepție calitativă/administrativă și montaj/punere în funcțiune mobilier conform contract de furnizare nr.914/27.01.2025 pentru implementarea proiectului “DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ MIHAI EMINESCU, COSTINEȘTI”, COD F-PNRR- Dotări-2023-4479, nr. contract 1244DOT/2023
54 24.03.2025 Privind desemnarea persoanelor autorizate să opereze în Registrul Electoral al U.A.T. Costinești, jud.Constanța
55 01.04.2025 Privind delimitarea, numerotarea și stabilirea sediilor sectiilor de votare în com.Costinești, jud.Constanța, la alegerile pentru presedintele României din anul 2025
56 02.04.2025 Privind punerea în executare a Deciziei Civile nr.580/06.07.2023 pronunțată de Curtea de Apel Constanța în Dosarul Civil nr 8491/118/2016 prin care s-a dispus Anularea Autorizației de construire nr.89/29.07.2016. privin obiectivul – EXECUTAREA LUCRARILOR DE CONSTRUIRE pentru modernixare și Extindere Imobil Parter cu P+1E+M, în favoarea domnului Scânteie Vasile și soamnei Scânteie Gabriela Angelica, stuat pe str.Feroviarilor, nr.28 Com.Costinești. jud.Constanța
57 03.04.2025 Privind desfășurarea activității funcționarului public Negoi Fănica din cadrul Compartimentului Colectare Impozite și Taxe ca urmare a redenumirii compartimentului
58 03.04.2025 Privind desfășurarea activității funcționarului public Dl Popoiu Bogdan Petruț din cadrul compartimentului Protecția Mediului ca urmare a redenumirii compartimentului
59 03.04.2025 Privind desfășurarea activității funcționarului public Dl. Golgojan Nicolae din cadrul Compartimentului Colectare Impozite și Taxe ca urmare a redenumirii compartimentului
60 03.04.2025 Privind desfățurarea activității funcționarului public Dl. Călin Petrică din cadrul Compartimentului Fond Funciar, Registru Agricol ca urmare a redenumirii compartimentului
61 03.04.2025 Privind modificarea postului funcționarului public dra Stanciu Maria Elena din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Contracte și Proceduri Achiziții Publice ca urmare a adoptării HCL nr.223/27.003.2025 privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului comunei Costinești
62 03.04.2025 Privind numirea domnului Oltu Adrian în funcția contractuală de consilier personal al Primarului comunei Costinești, județul Constanța, pe durata determinatp, începând cu data de 07.04.2025, pe perioada mandatului primarului în funcție
63 03.04.2025 Cu privire la acordarea indemnizației de însoțitor pentru minora , copil cu handicap grav, asistentului său personal pe perioada concediului de odihnă a asistentului personal
64 04.04.2025 Privind constituirea comisiei de negociere directă desemnată pentru vânzarea unor terenuri din domeniul privat al comunei Costinești, jud.Constanța
65 09.04.2025 Privind modificarea raportului de serviciu al doamnei Cioară Mariana Andreea prin transfer la cerere pe funcția publică de execuție vacantă de consilier clasa I grad profesional principal gradația 2 în cadrul Compartimentului Stare Civilă din aparatul de specialitate al primarului comunei Costinești
66 09.04.2025 Privind convocarea Consiliului Local al Comunei Costinești în ședința extraordinară, de îndată, pentru data de 11.04.2025
67 09.04.2025 Privind constituirea Comisiei interne pentru analizarea notificărilor depuse în baza Legii nr.10/2001, republicată, privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 Martie 1945-22 decembrie 1989
68 09.04.2025 Privind acordarea unui ajutor bănesc, reprezentând ajutor de înmormântare domnului , pentru defunctul Găbăroi Gheorghiță Florian
69 09.04.2025 Privind încetarea raportului de serviciu cu acordul părților al domnului Jimbu Radu, funcționar public de execuție-inspector superior în cadrul compartimentului Urbanism, Disciplina în Construcții
NR. DATA DENUMIRE

Contact